آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

تنظیمات نقشه سایت در رنک مث

در پیکربندی پلاگین رنک مث بخش sitemap یا این که به عبارتی نقشه تارنما را فعال میکنیم و بعد روی آیتم‌ی ذخیره و ادامه میزنیم. آموزش خصوصی سئو تصویر پایین نمایی از برگه‌ی وب سایت مپ در رنک مث را نشانه می دهد.
نقشه تارنما خویش را در رنک مث بسازید
بعداز گذراندن این مرحله وارد شیت‌ی بخش ترفندهای seo می‌شویم. به تصویر مرتبط با این شیت نگاه نمائید.
ترفندهای بهینه سازی در Rank math
به عبارتی‌طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید تیک عبارت “نمایه نکردن مجموعه و برچسب خالی” را مطلقا فعال فرمایید، چون صفحاتی که خالی باشند و محتوایی ارائه ندهند، نیازی به تصویب شدن در گوگل ندارند، تازمانیکه یک نوشته و یا این که محتوا به ورقه اضافه خواهد شد، پس‌ازآن که محتوا در ورقه نوشته خواهد شد به‌طور اتوماتیک آن ورقه ایندکس میگردد.

توصیه می کنیم تیک مرتبط با عبارت “Nofollow کردن پیوندهای فرنگی” را فعال فرمائید و در شرایطی‌که احیانا خواستید به یک وب سایت دارای اعتبار، پیوند بدهید مثل ویکی‌پدیا، گوگل یا این که رپورتاژآگهی بعد به‌شکل دستی میتوانید follow نمائید.

تیک مرتبط با عبارت “پیوندهای فرنگی نو را در پنجره تازه بازکنید” را به طبع فعال نمائید، برای اینکه پیوند‌های فرنگی که به وب سایت‌های دیگر داده می شود، در تب تازه گشوده خواهد شد این عمل سبب می‌گردد که نرخ پریدن تارنما شما کاهش پیدا نماید.

فرض فرمائید شما از تارنما خویش به وبسایت دیگر پیوند دادید، درصورتی که استفاده کننده هنگامی که روی لینک و پیوند کلیک نماید و آن لینک و پیوند در به عبارتی برگه وبسایت شما گشوده گردد، رابطه مخاطب با وب سایت شما انقطاع می‌گردد، ولی درصورتی که لینک و پیوند در تب نو گشوده گردد رابطه مخاطب با تارنما شما جدا نمی شود. براین اساس به طبع این آیتم را در پلاگین رنک مث فعال فرمائید و آنگاه روی مورد‌ی ذخیره و ادامه کلیک نمایید.

آن گاه وارد شیت‌ی جدیدی می‌شویم و مورد‌ی به‌روزرسانی اتوماتیک را فعال می کنیم بعدازآن روی آیتم‌ی فعال سازی پیکربندی توسعه یافته کلیک می کنیم. مانند تصویر پایین


فعال‌ساز‌ی و استارت به عمل
مدیر دسترسی در RankMath
بخش اولیه مدیر دسترسی میباشد که به ما این قابلیت و امکان را می دهد که کدام‌یک از نقش‌های کاربری به کدام‌ قسمت از پیکربندی بهینه سازی ما دسترسی داشته باشد، به‌تیتر‌نمونه در صورتیکه سایتی دارید که یک‌سری نفر به‌تیتر تالیف کننده در وب سایت شما شغل می‌نمایند، میتوانید رئیس دسترسی را فعال نمائید و برای تالیف کننده‌ها انتخاب فرمایید که کدام‌یک از آن ها به کدام نصیب دسترسی داراست و به کدام نصیب دسترسی ندارد.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۸:۳۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)