آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

دلیل اهمیت معیار TBT


مهم ترین معیارهایی که برای seo یا این که سئو وب سایت مدنظر قرار می‌گیرند، آموزش خصوصی سئو شاخص هایی میباشند که آیتم دقت موتورهای جستجوی معتبری مثل گوگل قرار دارا‌هستند. از آنجایی که طی سال های اخیر تعاملی بودن (Interactive) تارنما ها آیتم اعتنا ویژه گوگل قرار گرفته، آنالیز میزان TBT نیز که ارتباط مستقیمی با بهبود تجربیات مخاطب از تعامل با یک وبسایت داراست، التفات پیدا نموده است. در واقع می اقتدار ذکر کرد با صرفه بودن این شاخص، نقش کلیدی را در بهبود رنکینگ وبسایت در صفحه ها کاوش انجام کرده و در seo سئو وبسایت نیز مفید میباشد.

 

واحد سنجش تی بی تی (TBT) برای یک تارنما با صرفه گردیده چقدر بایستی باشد؟
در صورتی سایتی به نیکی seo گردیده باشد، ترازو TBT به صورت میانگین بایستی کمتر از ۳۰۰ میلی ثانیه باشد. معمولاً این مقدار میانگین با تمام تک تک لانگ تسک هایی که روی تارنما انجام میشود و مقایسه آن با ۱۰۰۰۰ وب سایت او‌لین که شایسته ترین سکو TBT را دارا‌هستند، مشخص و معلوم می گردد.

از آنجاییکه حاصل محاسبه TBT یکی‌از معیارهای مرتبط با سعی تارنما در گزارش فانوس دریایی لایت هاوس Lighthouse Report گوگل میباشد، کلاً باصرفه بودن واحد سنجش TBT طبق نتیجه ها این گزارش در محدوده های ذیل معقول می گردد:

تی بی تی عالی یا این که سبز در گزارش فانوس دریایی لایت هاوس Lighthouse Report: در بین ۰ تا ۳۰۰ میلی ثانیه
تی بی تی میانگین یا این که نارنجی رنگ در گزارش فانوس دریایی لایت هاوس Lighthouse Report: در بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلی ثانیه
تی بی تی ضعیف یا این که قرمز‌رنگ در گزارش فانوس دریایی لایت هاوس Lighthouse Report: بیش تر از ۶۰۰ میلی ثانیه

این ترازو اثر بسیار متعددی در درجه ی تارنما و seo تارنما داراست، به این دلیل که در نصیب Core Web Vitals در وبمستر گوگل قابل مشاهده می باشد.

 

با چه ابزارهایی می قدرت عامل بالا بودن میزان تی بی تی (TBT) یک تارنما را تشخیص اعطا کرد؟
برای این که بتوان TBT یک تارنما را با صرفه کرد، آغاز می بایست دلایل تعقل و در واقعیت لانگ تسک هایی که موجب تأخیر یافت کردن پروسه لودینگ اینترنت پیج ها میگردند را تشخیص اعطا کرد. برای این فعالیت می‌اقتدار از ابزارهایی مثل Chrome DevTools بهره مند شد.

وقتی که با این ابزار ،صفحه ها تارنما آیتم رسیدگی قرار می‌گیرد، لانگ تسک هایی ک حرفه مهم browser را به انحصار خویش دراورده اند، به رنگ قرمز رنگ نماد داده می شوند و بدین ترتیب می اقتدار با کلیک کردن روی هر لانگ تسک و مشاهده قسمت“Bottom Up” برهان بالا بودن تی بی تی را رویت کرد.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۹:۲۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)