آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

مزایا و مبانی روانشناسی خرید در بازاریابی محتوا

شاید بگویید «اینجانب قبل از خرید مزایا را مدل آموزش خصوصی سئو هنگفت کرده بودم. فقط می دانستم در پی چیزی هستم.». بایستی بدانید که‌این حادثه مدام آگاهانه چهره می دهد. در واقعیت جادوی محتوا این میباشد که مستقیماً با روانشناسی خرید شما در سطح ناخودآگاه سخن می نماید.

روانشناسی توانمند میباشد
قادر ترین مارک های جهان در دنیا با استعمال از لغات صحیح به طریق صحیح و در طول صحیح بر روانشناس خرید مشتری مسلط می‌شوند. مثلا: شعار مارک نایک «صرفا ایفا بده» بسیار بی آلایش میباشد. ولی مضمون این شعار این میباشد که در حالتی‌که شما محصول ها آن را خریداری نمائید به شخصی فعال خیس تبدیل میشوید که امور را عالی جاری ساختن می‌دهد و یک معاش سلامت را دنبال می نماید.

همه این مضمون ها فقط در سه واژه و کلمه بی آلایش منتقل شد‌ه‌است. شما نیز می‌توانید با آشنایی ذهن ها کاربر در بازاریابی خویش اثر شبیه ساخت فرمایید. ادله آن این میباشد که خریداران تصمیمات خویش را بر طبق آنچه برایشان سودمند میباشد میگیرند. خریداران خویش اساس می‌باشند.

خریداران خویش اساس میباشند
در تحقیقی که به وسیله کالج کرنل اعمال شد نشانه اعطا کرد که مالکان و خریداران اکثر اوقات در تحلیل خویش از تولیدها و سرویس ها شبیه نیستند. یافته ها نشانه اعطا کرد که میان آنچه که خریدار درپی آن میباشد و آنطور که حصول و امور در باب مزایای تولیدات و سرویس ها خویش کلام می نمایند رخنه‌ وجود داراست.

در‌صورتی‌که خریداران قویا پایین اثر مزایای ضمنی تولیدها و سرویس ها قرار داشته باشند آن‌گاه حصول و امور

و بازاریابان به نحو نیکی میتوانند در امر مزایای محصول ها در قبال ویژگیها کلام نمایند. در صورتی‌که شما نیز می‌خواهید کمپین بازاریابی محتوا به رویه بیندازید آن را می بایست بدین روانشناسی مطلع باشید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۵:۴۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)