در ایجاد KPI ها و معیارهای بازاریابی محتوا منعطف باشید
تولید KPI ها و معیارهای بازاریابی آموزش خصوصی سئو محتوا نباید یک روی داد اثبات و یکبار مصرف باشد.
برای اجرای یک اپلیکیشن موءثر، بایستی اطلاعات را نظارت نمائید، شواهد را کاوش فرمایید و بخشهای جدیدی از پروژه در درحال حاضر ایفا را کشف فرمایید و نکته های جدیدی را در داده های خویش پیدا فرمایید تا با هدف ها تجاری همخوانی داشته باشد.
معیارهای بازاریابی محتوا و KPIs بایستی از حیث رابطه با نرمافزار آنالیز شوند. سرازیر بودن در شیوه اندازه گیری نتیجه ها ممکن میباشد فرصتهای مهمی را برای توسعه هدف ها و کوشش بیزنس گشوده نماید.
از خودتان بپرسید :
• آیا یافته های اخیر که نشانه دهنده دریچه نو، پرورش یا این که تأکید در نرمافزار بازاریابی محتوایی ما باشد، وجود داراست؟
• تعدادی سال میباشد که در هم اکنون به کارگیری از KPI ها و معیارهای شبیه میباشید؟ سه سال، پنج سال یا این که بیشتر؟ در صورتی اینطور میباشد، چرا؟ و در صورتیکه خیر، چرا؟
• آیا فرصت آن فرا رسیده میباشد که مبنی بر تغییرو تحول خط مش محتوا یا این که مخارج بازاریابی محتوا، KPI ها و معیارهای نو اضافه کنیم؟
برچسب: آموزش خصوصی سئو،