آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

13 گام کاملا ناموفق در نوشتن وبلاگ که باید بدانیم

آیا تک تک ویژگیهای بد در زمان تایپ کردن وب لاگ برای شما به اکران در می‌آید؟ در صورتیکه اینگونه میباشد، دقت به نکات نوشتاری نام برده در‌این نوشته‌علمی سبب تقویت اسم تجاری شما میگردد و خواننده‌گان شمارا از قرائت محتوا به وجد می‌آورد.

 

Kelly با صورت ای افسرده و مستاصل نشسته میباشد.

تیتر وب لاگ در نتیجه ها کاوش تماما ظریف بود، و توضیحات ریز، آن را پشتیبانی می کرد. البته زمانیکه وی به محتوا رسید، هیجان وی با گاز ازبین رفت.

چیزهایی که وی در به عبارتی یک دقیقه اولیه خوانده بود سبب ساز شد وی کلافه گردیده، برگه را رها کرده و سرش را به دیوار بکوبد.

سفارش می کنیم نوشته‌علمی ردیابی 15 میزان تبدیل و KPI های بیزنس را مطالعه نمائید

این یکی‌از 1440 دقیقه ای بود که آموزش خصوصی سئو وی آن روز نتوانست پشت راز بگذارد.

Kelly به نتیجه ها جستجویش خاطر نشان کرد و تلاوت را از روش عنوان ها دیگر و تعریف افزود. وی در یک مسیر سهل، در ادامه داده ها مطلوب (راجع‌به قرار دادن محتوای خویش در برگه) بود.

شما دیگر Kelly را روانی نکنید.

آیا موقعیت ایده آل میباشد؟

پس Kelly به وبسایت شما کلیک کرد چون تیتر و متای توضیحات شما فضولی او‌را تحریک کرده بود، وی به محتوایی رسید که به تک تک سوالاتش جواب میداد، و بعد از آن سایر داستان.

وی متاع یا این که سرویس ها شمارا خریداری کرد و همچنان با اسم تجاری شما از روش محتوای مکرر و معتبری که شما ساخت‌و‌ساز می کنید، خاطر نشان کرد.

در زمینه‌ی محتوای اولیه، تیتر و توضیحات محتوا، Kelly را هیجان زده کرد، ولی محتوا به‌سرعت عشق و علاقه Kelly را تخلیه کرد. این آیتم یک باخت گران قدر برای کمپانی بود، چون Kelly این کاغذ را رها کرد وآماده خرید در صفحه های دیگر شد.

بیشتراز 40،000 کاوش در هر ثانیه حادثه می افتد، این نوع وضعیت بی نقطه پایان میباشد.

ایراد این میباشد که بخش اعظمی از ناکامیها در تایپ کردن وب لاگ رخداد می افتد.

چون در دنیای دیجیتال برای تایپ کردن وب لاگ ضوابط از پیش مندرج ای نیست.

در صورتی شما هرمورد از تیتر تیترهایی را که پیرو نوشته ی علمی آمده را، جاری ساختن دهید فرصت خویش را هدر داده اید. ولی نگران نباشید، چاره صحیح در تحت تیتر فرعی جای دارد.

به حافظه داشته باشید، زمانیکه این‌راه حلها عالی فعالیت میکنند، پلتفرم فنی سایت درست میباشد، به‌این مفهوم میباشد که تک تک فناوریهای بهینه سازی از فرصت لود تا CSS باصرفه گردیده اند. فارغ از وجود یک پلتفرم که از نظر فنی بهتر فعالیت میکند، تلاشهای بلاگ نویسی نتایجی را که یک سایت برای پررنگ شدن حقیقتا نیاز داراست، ساخت نخواهد کرد.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۹:۵۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)