آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

چالش‌های قابل مواجه در Https

1- واقعه افتادن اشتباهات
در تبدیل وبسایت به https مستلزم آن می‌باشید آموزش خصوصی سئو که خیلی از نصیب‌های اینترنت‌وبسایت تغییر و تحول پیدا کند. می‌بایست به موارد ذیل اعتنا کنید:

- آیا بعضا از URL های اصلی در robots.txt مسدود شده است؟

- آیا Canonical tag

دارنده نشانی های پروتوکل http می‌باشند؟
- آیا وقتی که صفحه ها اینترنت‌تارنما شما در مرورگر چشم میگردد با اشتباه اکران داده می‌گردد؟

در حالتی‌که جواب به هر مورد از سوالهای بالا بلی میباشد، برای اینترنت‌وبسایت شما خطایی صورت داده‌میباشد. این اشتباهات به‌راحتی قابل برطرف شدن میباشند درغیر این‌شکل ممکن میباشد خطر دورازشوخی برای وبسایت شما در کاغذ نتیجه ها موتورهای کاوش به‌وجود آید.

 

2- سرعت وب سایت
با دقت به اینکه https ارتباطات متعددی با سرور در شغل handshaking دارااست، این پتانسل را داراست که سرعت وبسایت بالقوه نماید باشد. البته خیلی شغل‌های می‌قدرت جاری ساختن اعطا کرد که سرعت نسبی وب سایت قابل قبول باشد از جمله استعمال از تکنولوژی SPDYباعث بهبود سرعت اینترنت‌تارنما می گردد.

 

3- هزینه
خیلی از اینترنت‌مسترها سالیانه مبلغ 100 تا 200 دلار بایت هزینه https پرداخت می‌نمایند که‌این مبلغ شاید برای بعضا اینترنت‌تارنما‌های کوچک مبلغ متعددی باشد. همان دیگر می‌اقتدار اظهار‌کرد می‌بایست سوئیچ کردن به https در آینده به‌شکل بدون‌پول قابلیت‌پذیر باشد.

 

4- همگی چیز برای https فراهم نشده‌میباشد.
به‌تیتر نمونه هنوز در گوگل اینترنت‌مستر این قابلیت نیست که یک وبسایت به https سفر کند سوای اینکه احتیاج به کار خاصی باشد. یااینکه بعضی از اپ‌های کاربری ذیل اینترنت از پروتکل https هنوز پشتیبانی نمیکنند.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۱:۲۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)